Un vocal de Consell General del Poder Judicial afirma que Eurovegas serà un focus de corrupció
Es tracta de José Manuel Gómez Benítez, que s'ha fet popular en les últimes setmanes per haver denunciat les despeses injustificades del l'ex president de l'organisme, Carlos Dívar

(ACN)

Les declaracions arriben just l'endemà que el director de l'Oficina Catalana Antifrau, Daniel de Alfonso, afirmés que li semblava que Eurovegas és un projecte que val la pena que perquè generarà molts llocs de treball. Avui, el vocal José Manuel Gómez Benítez, que s'ha fet popular en les últimes setmanes per haver denunciat les despeses injustificades del l'ex president de l'organisme, Carlos Dívar, no ha dubtat ni dos segons a l'hora de respondre a la pregunta de si Eurovegas podria representar un problema de seguretat o blanqueig de capitals.
Gómez Benítez assegura que els Eurovegas són "un nucli que atrau actuacions mafioses". Si s'acaba instal.lant, diu, seria desitjable que no hi hagi excepcions fiscals pels seus promotors i que es tracti igual a Adelson que a d'altres inversors.
Más información
- El director de l'oficina Antifrau defensa el projecte Eurovegas
- Artur Mas diu que oposar-se a Eurovegas equival a voler una Catalunya "més pobra i amb més atur"
- ICV sospita que Sheldon Adelson podria finançar irregularment els partits per garantir-se la viabilitat d'Eurovegas
- El rebuig a Eurovegas arriba al comissari europeu de Medi Ambient
- Tercer intento del Poder Judicial para elegir al sustituto de Dívar
- La sala tercera del Supremo critica la elección del Presidente del Poder Judicial
- Els detractors d'Eurovegas veuen més legitimada la seva posició amb la investigació de la Fiscalia dels Estats Units
- Artur Mas afirma que les condicions que va oferir Catalunya per acollir Eurovegas han caducat
Les seves paraules, a preguntes pels periodistes després d'unes jornades organitzades per l'Oficina Antifrau, contrasten precisament amb les del director d'aquesta institució ahir. Daniel De Alfonso va dir que Eurovegas és potser el millor projecte que hi ha a Catalunya ara mateix i que el diner no té color.




