Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els treballadors de la rotativa CRE-A inicien una vaga indefinida després del cinquè ERO

La vaga de la rotativa que treball pel grup Godó ha començat a les 6 de la matinada després de conèixer l'acomiadament de 9 treballadors més al·legant causes productives.

Els treballadors de la rotativa CRE-A, que fa entre d'altres La Vanguardia o Mundo Deportivo, han iniciat les sis del matí una vaga indefinida després del cinqué ERO anunciat per la direcció de l'empresa i que en els últims dies s'ha plasmat ja en l'acomiadament de 9 persones.

Durant el mes de juny els treballadors de la rotativa han fet diferents jornades de vaga que el grup Godó ha salvat utilitzat altres tallers d'impressió, fins i tot fora de Catalunya. Ara però, la protesta es mantindrà de forma indefinida fins que els 9 treballadors despatxats tornin al seu lloc de treball.

L'any passat el grup Godó va obtenir uns beneficis de 7,2 milions d'Euros i va rebre un ajut per part de la Generalitat per valor de 8,2 milions d'Euros.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir