
De Alfonso diu que es podria jutjar la Infanta Cristina com a responsable civil
El director de l'Oficina Antifrau apunta que es podria procedir contra la filla del Rei tot i que desconegués els suposats delictes del seu marit o que no l'hagués animat a cometre'ls, perquè se'n va beneficiar

El director de l'Oficina Antifrau, Daniel de Alfonso / ACN
De Alfonso, considera que la filla del Rei podria considerar-se responsable civil a títol lucratiu, la mateixa figura que es va utilitzar per condemnar Unió per finançament irregular en el Cas Pallerols.
El director de l'Oficina Antifrau, Daniel de Alfonso, considera que és difícil que a la Infanta se li puguin imputar els mateixos delictes que suposadament hauria comès el seu marit.
Más información
- La infanta Elena, "muy alegre" tras la decisión de dejar sin efecto la imputación de su hermana
- El juez Castro, sobre la infanta: "Sigo pensando lo que puse en mi resolución"
- La Audiencia de Palma suspende la imputación de la infanta Cristina
- Los duques de Palma no se acogieron a la amnistía fiscal del Gobierno
- Torres Dulce "se congratula" de que la infanta ya no esté imputada
Ara bé el que no descarta de Alfonso, és que se la pugui citar al judici com a beneficiaria del patrimoni obtingut il·lícitament per Urdangarín, o el que és el mateix, que se la consideri responsable civil a títol lucratiu, la mateixa figura amb la qual es va condemnar Unió per haver-se finançat irregularment en el Cas Pallerols.
És el que deia De Alfonso en el marc d'una conferència a l'espai Primera Plana d'El Periódico, on també ha criticat la figura de l'indult.
És partidari de mantenir-lo però regulant-lo, perquè quedi clar per quins motius es concedeix. El director de l'Oficina Antifrau també ha criticat la suspensió de la declaració sobiranista del Constitucional. Igual que el govern, De Alfonso considera que l'Alt Tribunal no la pot vetar, perquè es tracta d'una declaració d'intencions i no d'una llei.
