Foment preveu iniciar enguany la construcció de la rotonda de Margalef
Aquest punt negre correspon a la nacional 240 a Les Garrigues. Les altres 3 rotondes que demanen els alcaldes de la zona per evitar l'alta sinistralitat encarà hauran d'esperar per manca de diners. Aquest tram acumula 17 morts en accidents de transit en els últims 4 anys

El tram de la nacional 240 que suma 17 morts en accidents de transit en els últims 4 anys(CADENA SER)

La rotonda de Margalef de la N-240 és la primera de les quatre que demanen amb urgència els elsalcaldes de Torregrossa, Juneda i Les Borges per evitar els accidents de trànsits produïts en un tram de 15 kilòmetres.
Segons la subdelegada del govern a Lleida, Imma Manso, el projecte per construir aquesta rotonda s'ha separat del disseny conjunt per a les 4 circumval·lacions, ja que Foment no podia fer front a tot el seu cost, superior als 5,2 milions d'euros.
Ara, el projecte de la rotonda de Margalef ja està a mans de Foment, i té un cost d'1 milions d'euros: "pensem que a finals d'any ja es podrà començar l'obra", diu Manso.
Mentre, a falta de diners, la resta de rotondes pendents se substituiran per semàfors. De moment se'n posaran dos en els encreuaments de Juneda (Garrigues).
Más información
Per la nacional 240 entre Lleida i Montblanc, hi circulen diàriament 15.000 camions. En els darrers 4 anys, 17 persones han perdut la vida en aquest tram entre Torregrossa, Juneda i Les Borges, convertint-se en un punt negre a la xarxa viària de Ponent. Aquest any, de moment, no hi ha hagut cap víctima mortal




