Cultivava 400 plantes de marihuana
Llibertat amb càrrecs per un home de 44 anys detingut per cultivar gairebé 400 plantes de marihuana en una finca al Priorat. Les plantes ja estaven preparades per ser comercialitzades
Els Mossos d'Esquadra van detenir el dimecres passat a la Vilella Baixa un home de 44 anys i veí del municipi com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.
Els agents van localitzar en una zona boscosa habilitada pel cultiu 160 plantes de marihuana en estat de creixement, en aquell moment una canonada de reg els va conduir a una finca agrícola on hi van trobar 220 plantes més i també diverses eines agrícoles.
Arran de la troballa, els agents van detenir l'encarregat de la finca que ha quedat en llibertat amb càrrecs després de declarar davant del jutge del jutjat de primera instància de Falset.
Más información




