Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Rubalcaba ofereix a Mas "votar" sobre la reforma constitucional i oblidar la consulta

El secretari general del PSOE ha ofert al president de la Generalitat emprendre una reforma de la Constitució, votar-la després en un referèndum i oblidar així la consulta d'autodeterminació que planteja el Govern

Pere Navarro, Artur Mas y Alfredo Pérez Rubalcaba en el Palau de la Generalitat(ACN)

Pere Navarro, Artur Mas y Alfredo Pérez Rubalcaba en el Palau de la Generalitat

Rubalcaba explica que recentment ha parlat amb Rajoy de la situació a Catalunya , sense donar molts més detalls .

En roda de premsa a la Generalitat després de reunir dues hores amb ell i el líder del PSC , Pere Navarro , ha argumentat que la disjuntiva és " votar per trencar o votar un projecte" , i que el PSOE aposta clarament per la segona : reformar la Llei Fonamental .

Más información

Rubalcaba ha revelat que va parlar recentment amb el president Mariano Rajoy sobre la situació de Catalunya , una conversa a fons que no és la primera ni la segona sobre això , i , encara que no ha revelat el contingut , ha sentenciat que dóna el missatge que hi ha una "situació difícil" , i que hi ha la voluntat de trobar solucions .

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir