Ràdio Barcelona, premiada pels seus 90 anys
Ràdio Barcelona ha rebut el Premi Especial de l'Acadèmia Catalana d'Arts i Ciències de la Ràdio pel seu 90è aniversari

El director de Ràdio Barcelona i de la SER a Catalunya, Josep Maria Girona, rep el premi a Ràdio Barcelona pels seus 90 anys de vida(CADENA SER)

En el decurs de la gala, Josep Ma Girona Compte, director de Ràdio Barcelona-Cadena SER i de Cadena SER Catalunya, ha recollit el Premi Especial atorgat per l'Acadèmia en motiu del 90è aniversari de Ràdio Barcelona, la primera ràdio que va existir al país.
Segons Girona: "Aquest reconeixement a 90 anys de ràdio s'entén per dues raons: L'obsessió de treballar sempre en clau de futur i el fer- ho d'acord amb els interessos de l'audiència. Aquest és l'ADN de Ràdio Barcelona gràcies al qual ha aconseguit aportar des de sempre nous formats radiofònics, generar nou talent, respondre als canvis que s'han anat produint a la societat i adaptar- se als avenços tecnològics".
És el primer acte del 2014 on es dóna un premi a Ràdio Barcelona pel seu 90è aniversari.
Más información




