Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

71.000 denúncies per robatoris de mòbil

A Catalunya es van robar l'any passat més de 71.000 telèfons mòbils, o si més no es va denunciar el seu robatori. La xifra és exageradament alta segons ha reconegut el Conseller d'interior, Ramon Espadaler, que diu que hi ha molta denúncia falsa

Casi seis de cada diez españoles usa un 'smartphone' para uso personal(Getty Images)

Casi seis de cada diez españoles usa un 'smartphone' para uso personal

Les dades de robatoris de telèfons mòbils s'han disparat d'un any per l'altre. Mentre que al 2012 es va denunciar el robatori de 156 aparells de mitjana cada dia, l'any passat van ser 195.

El conseller d'Interior, Ramon Espadaler, reconeix que la dada és massa alta: "aquí a darrera hi ha alguns casos de denúncia falsa. Ës més, una de cada quatre denúncies falses ho era per robatori de telèfon mòbil perquè això permet reposar l'aparell o que t'indemnitzi la companyia"

Espadaler assegura que miraran de posar-hi remei amb més controls a les botigues que es dediquen a la venda de telèfons

Más información

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir