A més conflictivitat laboral menys inspectors
El nombre d'inspectors tècnics de seguretat industrial de la Generalitat s'ha reduït en una tercera part entre 2010 i 2014. També s'ha rebaixat la plantilla d'inspectors i sotsinspectors de treball i seguretat social durant aquesta etapa malgrat l'alta conflictivitat laboral durant aquest període
Són dades que es recullen en una resposta parlamentària del Conseller Felip Puig.
L'autora de la pregunta, la Diputada del PSC, Montserrat Capdevila, destaca el contrast de la rebaixa de plantilles en una etapa de retallades empresarials que fan més necessari que mai una bona dotació en inspecció de treball i industrial: "Aquesta dada demostra que, si li donem més feina al Departament, no la podrá asumir quan justament és un tema que entranya molt preocupació als ciutadans, sobretot quan estem parlant d'equipaments i instal·lacions complexes".
El nombre d'inspectors de seguretat industrial ha baixat de 19 a 13. La plantilla d'inspectors i sotsinspectors de la seguretat social s'ha reduït de 143 a 140 persones.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Incorporar-se a treballar després d'un accident laboral abans d'hora per por a perdre la feina
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Mor un veí d'Agramunt després de patir un accident laboral a Tàrrega




