Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Directo Sigue en directo el Foro Económico Internacional 2026 con hasta siete jefes de Estado

Tres ferits lleus en un xoc entre un bus i un tren de mercaderies

La col·lisió s'ha produït a la Zona Franca entre un comboi de Ferrocarrils de la Generalitat i un Autobús de TMB que anava sense passatgers

L'autobús de TMB i el tren de mercaderies pocs instants després del xoc

L'autobús de TMB i el tren de mercaderies pocs instants després del xoc

El xoc entre un tren de mercaderies de FGC i un bus de TMB ha deixat tres ferits lleus. Són el maquinista i l'ajudant del tren i la conductora de l'autobús que en el moment de la col·lisió no portava passatgers. El xoc s'ha produït en un pas a nivell que no té barrera però que està regulat per semàfors i senyals acústics.

Per causes que s'estan investigant, l'autobús ha envaït les vies quan estava a punt de passar el tren que ha acabat arrossegant l'autobús durant alguns metres. El tren en el moment del xoc no anava carregat i al bus no hi anaven passatgers perquè es dirigia ja a la cotxera de TMB que està al costat d'on s'ha produït l'accident, al carrer Z amb la Ronda del Port, a la Zona Franca.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir