Disparen 6 trets a un taxista de Barberà del Vallès
Els mossos busquen un individu que anit va barrar el pas al cotxe de la víctima i li va disparar des de la finestreta. L'home està greu ingressat a l'UCI del Parc Taulí de Sabadell
El taxista va poder arribar a la comissaria de la Policia Local de Barberà de Vallès i demanar l'ajut. El seu vehicle està al dipòsit municipal perquè la Policia Científica l'examini a la recerca de les beines.
La víctima circulava pel carrer Pintor Fortuny de Barberà del Vallès cap a les 11 de la nit quan un altre cotxe li va bloquejar el pas. Un home va baixar del vehicle, es va acostar a la seva finestreta i li va disparar fins a 6 trets, a poca distància. Després va escapar a tota velocitat. Segons el relat d'algun testimoni, el pistoler anava acompanyat d'alguna altra persona dins del cotxe.
El taxista, que té uns 30 anys i és veí de Barberà del Vallès, va aconseguir conduir fins a la comissaria de la Policia Local, situada a uns 200 metres. Fins i tot va entrar per un carrer en contra direcció degut a la urgència. Segons ha pogut saber SER Catalunya, va colpejar la porta de vidre de la comissaria, que a la nit està tancada, demanant socors al crit de "m'han volgut matar". Té ferides de bala al pit i al braç.
Els agents van avisar una ambulància que el va traslladar immediatament a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell. L'han operat de matinada per extreure tots els projectils. Ara està sedat a la unitat de Cures Intensives i la seva vida no corre perill segons els pronòstics mèdics. Està sota custòdia dels mossos, que hauran prendre-li declaració quan estigui més recuperat i també el protegeixen davant de qualsevol altra agressió.
La Policia Científica busca traces, beines, empremtes, qualsevol cosa que serveixi per intentar identificar la possible arma que el pistoler hauria fet per servir per disparar al taxista. L'Àrea d'Investigació Criminal de la Regió Metropolitana Nord també indaga en aquest cas a la recerca d'informacions que puguin resoldre alguns interrogants, com ara si víctima i agressor es coneixien, per exemple.




