Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'apunyalador de Lleida tornarà a declarar aquest mes

El 15 d'octubre, el jutjat d'instrucció 2 de Lleida, tornarà a prendre declaració al jove, Alejandro Ruiz, que es va inculpar dels 5 apunyalaments a vianants de Lleida, al setembre

(El detingut entrant a declarar al jutjat de guàrdia cobrint-se el rostre amb la samarreta FOTO: ACN)

En la primera de les seves declaracions judicials, el jove de 21 anys va dir que va tenir un brot psicòtic. El jutge que ara porta el cas, l'ha citat per declarar a mitjans d'octubre, i a més a més, es farà una roda de reconeixement amb les 5 victimes que van rebre apunyalades, i amb diversos testimonis, segons s'assenyala en l'auto judicial que avui ha dictaminat aquest magistrat.

Recordem que quan va passar a disposició judicial, es va decretar presó provisional sense finança. Preso que s'ha ratificat avui. De moment, el jutjat encara no ha resolt la imputació, si serà per intents d'homicidis o assassinat en grau de temptativa. La Fiscalia, però, prepara una imputació amb l'agreujant de xenofòbia i racisme.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir