Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
música

Un mes de jazz a Lleida

El 21è Festival Jazz Tardor de Lleida compta amb estrelles com el trompetista novaiorquès Jerry González, la cantant Carla Cook i el saxofonista Lou Donaldson. Se celebrarà fins al proper al 28 de novembre.

El trompetista Jerry González és una de les estrelles de la 21 edició del Jazz Tardor. / Web Jazz Tardor

El trompetista Jerry González és una de les estrelles de la 21 edició del Jazz Tardor.

Lleida

Destacades figures del jazz internacional porten les seves veus a Lleida amb motiu del a celebració del Festival Jazz Tardor. És el cas del trompista novaiorquès Jerry González que va actuar diumenge al Cafè del Teatre, la cantant Carla Cook que oferirà un concert dijous 30 d'octubre i el saxofonista Lou Donaldson, que ho farà diumenge. Un certamen que omple de jazz tot un mes amb fusions amb altres estils com la música llatina, el flamenc, el pop, el soul o el reggae. La regidora de cultura, Montse Parra, destaca que amb aquest festival "tenim l'oportunitat de veure a grans cantants i músics del jazz".

El Cafè del Teatre acull entre el 31 de octubre i el 30 de noviembre l'exposició fotogràfica PHOCUZZ d'Antonio Porcar

El Cafè del Teatre acull entre el 31 de octubre i el 30 de noviembre l'exposició fotogràfica PHOCUZZ d'Antonio Porcar / JAZZ TARDOR

El Cafè del Teatre acull entre el 31 de octubre i el 30 de noviembre l'exposició fotogràfica PHOCUZZ d'Antonio Porcar

El Cafè del Teatre acull entre el 31 de octubre i el 30 de noviembre l'exposició fotogràfica PHOCUZZ d'Antonio Porcar / JAZZ TARDOR

Al certamen d'enguany també té cabuda el jazz emergent de Catalunya i els artistes i grups locals com Pixie Dixie o Josep Maria Farràs. Per primera vegada, a més s'ha programat un concert familiar amb La Vella Dixieland, una formació que oferirà el dissabte 8 de novembre un viatge a través del jazz al Cafè del Teatre. Per primera vegada, a més, el Jazz Tardor surt de la ciutat de Lleida per oferir actuacions a municipis com Torre-Serona, Montgai o Puiggròs.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir