Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Exàmens de conduir del segle XXI

Trànsit elimina el paper de les proves per treure's el permís de conducció. A partir d'ara es faran en pantalla tàctil. A Girona s'han instal·lat 28 ordinadors a la seu provincial de la DG que permetran fer fins a 140 proves diàries.

Primers assajos amb el nou mètode. Foto: ACN(ACN)

Primers assajos amb el nou mètode. Foto: ACN

Girona

S’han acabat els exàmens de conduir en paper. A partir d’ara es faran en pantalla tàctil. La Prefectura Provincial de Trànsit ha instal·lat 28 ordinadors a la seu del carrer Jaume I de Girona amb els que es podran arribar a fer fins a 140 proves diàries.

La cap provincial de Trànsit, Marta Solano, ha explicat que no només s’elimina el paper, també es personalitza l’examen perquè cada alumne en tindrà un de diferent. Un sistema informàtic s’encarregarà de seleccionar les preguntes d’una base de dades que en té 15.000.

La informatització de la prova comportarà avantatges pels alumnes, que podran rectificar les respostes si no n'estan convençuts. També serà més ràpid saber el resultat de la prova perquè es podran consultar l’endemà mateix a la web de Trànsit. El que no canvia és el llindar entre l’aprovat i el suspès; tres errors com a màxim.

Escolta l'especial que avui hem fet a l'Hora Girona.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

L'examen teòric de conduir, amb pantalla tàctil

00:00:0000:06
Descargar
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir