Troben restes d’una muralla a La Seu d’Urgell
Data dels segles XV i XVII i s’ha localitzat gràcies a les obres que es fan a la plaça Pati Palau del Centre Històric. També ha aparegut un refugi de la Guerra Civil.

Imatge de les troballes arquitectòniques en les obres del Pati Palau:(AJUNTAMENT LA SEU D'URGELL)

La Seu d'Urgell
Segons es desprèn dels estudis preliminars, aquestes restes arqueològiques corresponen a una muralla urbana, no d'índole defensiva. Els experts la situen en un període de temps que abraçaria entre els segles XIV/XV i el segle XVII, a través de l'absència i/o presència de determinats materials ceràmics apareguts en la seqüència estratigràfica.
A més, arran d'aquestes obres també s'ha trobat un refugi republicà, situat en paral·lel al Palau Episcopal. Aquest refugi està inacabat, perquè abans que es pogués utilitzar l'exèrcit nacional va entrar a la Seu d'Urgell.
Són troballes que han tret a la llum les obres d'urbanització de la plaça Pati Palau. Uns treballs que s'hauran d'endarrerir per aquests descobriments.




