Els Mossos diuen que el Barça no fa tot el que hauria de fer


Barcelona
Els Mossos no estan satisfets amb la conducta de la directiva del FC Barcelona pel que fa a l’erradicació de grups violents. Així es desprèn de l’entrevista que ha concedit a La Graderia l’inspector de la policia autonòmica al Camp Nou, Lluís Miquel Venteo, qui ha apuntat que “El Barça, sota el meu punt de vista, no està fent tot el que hauria de fer” i que ells “han insistit molt”.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
'El Barça no fa tot el que hauria de fer per erradicar els violents'
L’inspector també ha apuntat que “no totes les reunions amb els responsables del club han donat el fruit que nosaltres esperàvem” i que "el tema dels desplaçaments és sovint el què més ens preocupa, poder-los controlar exhaustivament"
Venteo ha explicat que han avortat “situacions abans de partits a l’estadi amb armes i tot tipus d’estris”. Tot i això ha volgut llençar un missatge de calma: "les famílies que van al Camp Nou poden estar tranquil·les, no vull crear una alarma"
El responsable policial també ha dit que desitja “que després del que va passar ahir a Madrid el Barça col·labori més i entengui les nostres peticions”




