Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CONCA DE BARBERÀ

Detingut per superar per 9 la taxa d'alcohol

El camioner va ser detingut a Montblanc i circulava amb una taxa d'alcohol d'1'40 mg/l. El vehicle va quedar immobilitzat ja que el conductor substitut també va donar un resultat positiu d'1'35mg/l.

Un camió circulant per la C-14 a Montblanc

Un camió circulant per la C-14 a Montblanc / Google

Un camió circulant per la C-14 a Montblanc

Montblanc

Tot plegat es remunta a la nit del 3 de gener quan diversos conductors van alertar que a l'AP-2, a l'alçada de la Bisbal del Penedès, circulava un camió fent ziga-zagues. Segons alguns testimonis, el camió va estar apunt de topar amb un autocar.

Nueva APP de Cadena SER

Descubre la nueva app de Cadena SER Te ofrecemos una mejor experiencia de audio y video

Descargar

Els Mossos van muntar un dispositiu que va permetre localitzar el vehicle i fer-lo sortir de l'autopista on va ser aturat a la carretera C-14 a l'alçada de Montblanc. Els agents li van fer la prova d’alcoholèmia i va donar un resultat positiu d'1'40mg/l, una taxa nou vegades superior a la permesa. És per això que se'l va detenir com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat del trànsit.

D'altra banda, el camió va quedar immobilitzar ja que el conductor substitut també va donar una taxa d'alcoholèmia penal, d'1'35mg/l. El detingut ha quedat en llibertat amb càrrecs.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir