Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
MEMÒRIA HISTÒRICA

Tarragona commemora el final de la Guerra Civil a la ciutat

El teixit associatiu i cultural ha programat un seguit d’actes per difondre què va passar durant aquest període històric.

Tarragona

El 15 de gener de 1939, l’entrada de les tropes franquistes a la ciutat significava l’acabament d’una guerra que s’havia iniciat trenta mesos abans per la rebel•lió d’uns militars contra el règim legítim de la República.

Nueva APP de Cadena SER

Descubre la nueva app de Cadena SER Te ofrecemos una mejor experiencia de audio y video

Descargar

Per a commemorar aquesta efemèride, diferents institucions i entitats culturals de la ciutat han programat tot un seguit d’activitats de difusió per ajudar a conèixer que va succeir abans i després del final de la Guerra Civil a Tarragona.

En total, s’han programat 10 actes que inclouen una exposició, dues visites guiades, dues presentacions de llibres, la recepció d’un fons documental, un taller bibliogràfic, dues actuacions teatrals, la presentació d’una revista i diferents projeccions d’audiovisuals. El tret de sortida es donarà precisament el dijous 15 a la Cooperativa Obrera amb la inauguració de l’exposició “Tarragona sota les bombes” i la projecció d’un audiovisual. Els actes continuaran el dissabte 17 amb una ruta pels espais de la repressió franquista.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir