Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
COSTA DAURADA

Els russos compren pisos de luxe per obtenir el permís de residència

Puja un 15% la compra de pisos de valor per part dels russos a la Costa Daurada: gastant-se més de 500.000 euros aconsegueixen el permís legal per quedar-se a viure al nostre país. En canvi, baixa un 25% la demanda d'immobles de lloguer i l'adquisició de segones residències.

Els pisos de luxe es venen més que abans a turistes russos. / ACN

Els pisos de luxe es venen més que abans a turistes russos.

Salou

Els turistes russos han canviat la tendència d’adquisició de pisos i cases a les zones costaneres: ja no compren segones residències sinó immobles d’alt valor, ja que gastant-se més de 500.000 euros aconsegueixen el permís de residència.

La davallada del ruble i la complicada situació que es viu a Rússia fa que hi hagi molts habitants amb un cert poder adquisitiu que vulguin venir a viure al nostre país. Gastant-se mig milió d’euros aconsegueixen obtenir els mecanismes legals per poder residir aquí, i aquest és un al·licient que els porta a comprar pisos i cases d’alt standing a la Costa Daurada. Segons explica Cristina Lluch des del Col·legi d'Agents de la Propietat Immobiliària de Tarragona, “volen sortir de Rússia perquè aquí viuen molt millor, tant pel clima com per les condicions polítiques i econòmiques”.

Baixa la demanda de segones residències

Puja la demanda immobiliària per part dels russos de classe alta i baixa per part dels de classe mitjana, ja que ha davallat un 25% el nombre de clients que lloguen apartaments durant l'estiu. També ha baixat la compra de pisos més petits i que s'utilitzaven com a segones residències.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir