Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
TARRAGONA

ICV estudia anar amb Guanyem però només si es respecten les sigles

La portaveu d’ICV-EUiA, Arga Sentís, fa balanç de mandat i parla de les seves intencions de cara a les municipals.

Tarragona

ICV-EUiA estudia la possibilitat de presentar-se a les eleccions municipals de la mà de Guanyem i Podemos, però discrepa en la forma que hauria de tenir aquest gran paraigua. Aquestes dues formacions no volen una coalició sinó una candidatura municipalista, mentre que els ecosocialistes creuen que cal defensar les sigles del seu partit i tota la tasca feta fins ara. Segons Arga Sentís, la seva portaveu, “Iniciativa no és un partit municipalista sinó que tracta problemes que són globals i internacionals i que s’han d’enfocar com a tal”.

Balanç de mandat

Sentís ha estat sola durant tot el mandat al saló de plens de l’ajuntament, ja que és la única regidora d’ICV. La resta de la oposició la formen CiU i PP, els quals diu que han condicionat molt la política de l’equip de govern: “Ballesteros ha governat com ha pogut i com li han deixat els grups de dretes majoritaris, ja que el PSC ha estat en minoria”.

Creu que Tarragona continua tenint “el mateix problema de sempre, els macro projectes fallits que acaben endeutant la ciutat”.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir