Programació de primavera a l’Auditori
L’Auditori Josep Carreras de Vila-seca acollirà el concert de presentació del tercer disc dels Blaumut, a més de cinc concerts d’orquestres i cinc més de cors.

Els responsables de l'Auditori i la seva programació al vestíbul de l'equipament. / Marc Càmara

Vila-seca
La temporada de primavera a l’Auditori Josep Carreras arrancarà el proper 6 de febrer amb el concert de la formació La Traditora Ensemble, especialista en dur als escenaris de tot Europa la música barroca.
És el tret de sortida d’una programació que inclou grans figures de la música com els pianistes Daniel Spiegelberg, Ignasi Cambra o el també compositor Albert Guinovart, que ha escrit una des les propostes més originals de la temporada: Mobilia o La Vita è Mobile, amb la Coral Cantiga i la Orquestra Terrassa 48. Un espectacle que compta amb la direcció teatral de Joan Lluís Bozzo, és a dir, on es tornen a trobar dues de les ments que han ideat alguns dels musicals més importants de la història recent del país, com Mar i Cel.
Vila-seca també acollirà dos concerts de la Orquestra de l’Auditori Josep Carreras, que tocaran diverses peces de Mozart en el primer, i la Mort i la Donezella de Schubert i el ‘Serioso’ de Beethoven en el segon.
Blaumut, el popular grup de música, es converteix en l’aposta més popular de la temporada. Hi vindran a presentar el proper 27 de març el seu tercer disc, que encara no té nom, i que es presentarà just un dia abans a Barcelona.




