Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CARNAVAL DE SOLSONA

Investiguen 'twitts' sobre l’autoria del cartell

L’alcalde de Solsona posa en coneixement de la policia missatges publicats a Twitter, en què una persona s’atribueix l’autoria del cartell del Carnaval, investigat per incitació a l’odi.

Aquest és el cartell del carnaval de Solsona que investiga la Fiscalia de Lleida per un possible delicte d'incitació a l'odi. Els organitzadors sempre han dit que no és oficial i és posterior a la festa

Aquest és el cartell del carnaval de Solsona que investiga la Fiscalia de Lleida per un possible delicte d'incitació a l'odi. Els organitzadors sempre han dit que no és oficial i és posterior a la festa

Solsona

Els Mossos d'Esquadra investiguen uns missatges publicats en les últimes hores a Twitter en què una persona assegura ser l’autor del cartell del Carnaval de Solsona, on es convidava a matar a espanyols. Un polèmic cartell investigat per la fiscalia per incitació a l'odi.

Es tracta d'un twitt de la captura d'un grup de whatsapp d'una conversa entre dues persones, on una d'elles diu a l'altra que el polèmic cartell del Carnaval de Solsona “és un fotomuntatge meu”.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

DAVID RODRÍGUEZ

00:00:0000:06
Descargar

L'alcalde de Solsona, David Rodríguez, ha portat aquest divendres al matí a la comissaria dels Mossos d’Esquadra els twitts, perquè el grup de delictes informàtics de la policia autonòmica els investigui. Segons han confirmat fonts del cos, s’analitzarà si el seu contingut és o no verídic.

La conversa publicada a Twitter utilitza un grup de whatsapp amb el nom d'una plataforma política. Aquesta formació s’ha desvinculat totalment d'aquest grup que utilitza el seu nom.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir