Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Falta llet

El Banc dels Aliments fa una crida perquè no els queda llet per repartir entre les famílies necessitades amb nens. Els productes que envia la Unió Europea no arribaran fins a l'estiu, i tenen les lleixes buides

Prestatgeries gairebé buides al Banc dels Aliments de Girona / Tània Tapia (ACN)

Prestatgeries gairebé buides al Banc dels Aliments de Girona

Girona

Al Banc dels Aliments de Girona fan falta cada any més de 300.000 litres de llet per repartir entre les famílies que més ho necessiten i per atendre 15.000 mil nens. Ara mateix, tenen les lleixes buides perquè no arriben aliments de la Unió Europea, i per això han engegat un gran recapte de llet.

La llet és un dels aliments que més demanen les entitats socials que reparteixen aliments entre les famílies més necessitades. Calculen que moltes d'aquestes -la majoria amb fills menors- tenen una dieta deficitària en llet i els bancs d'aliments, ara mateix, tenen molt poques reserves de llet.

Un dels motius d'aquest dèficit és que fins al mes de juliol no arribaran els productes que ha d'enviar la Unió Europea. Frederic Gómez és el president del Banc dels Aliments a Girona:

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Frederic Gómez - falten reserves de llet

00:00:0000:06
Descargar

Per fer front a aquesta mancança han engegat a tot Catalunya un recapte de llet. A les comarques de Girona, es pot anar a portar durant tota la setmana que ve a les 170 oficines de La Caixa, que també col·labora en aquest projecte, o bé, fer donacions econòmiques a través dels canals electrònics de l'entitat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir