Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CENTRALS NUCLEARS

Aturada Ascó II per una avaria en dos generadors d'emergència

L'incident no ha tingut impacte en els treballadors ni el medi ambient. Segons el CSN el succés ha estat classificat de manera provisional amb nivell 0 a l'Escala Internacional de Successos Nuclears.

Central Nuclear d'Ascó / ANAV

Central Nuclear d'Ascó

Ascó

Quan passaven 25 minuts de les 3 de la matinada la central nuclear d'Ascó II ha començat a reduir la seva potència per acabar aturant la planta. La parada s'ha dut a terme després que es detectés que els dos generadors dièsel d'emergència es trobessin fora de servei ja que s'han detectat anomalies en el muntatge d'alguns elements. Avui mateix s'està realitzant la intervenció en els generadors per tal que estiguin novament operables i procedir de nou a sincronitzar Ascó II amb la xarxa elèctrica i retornar la seva operació al 100%.

Segons informa el Consell de Seguretat Nuclear l'aturada ha estat classificada provisionalment de nivell 0 a l'Escala Internacional de Successos Nuclears.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir