Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Última hora Detenida la exmilitante socialista Leire Díez por orden de la Audiencia Nacional

Posen la lliga potes amunt

Els dos equips amb menys recursos estan posant la lliga potes amunt. El Girona manté el pols amb els grans i no només aguanta l'embranzida de perseguidors com Sporting, Las Palmas i Valladolid sinó que retalla al líder Betis. Això és, entre d'altres, gràcies al Llagostera, que va empatar al Villamarín i que, amb els 50 punts que té, es pot permetre la satisfacció de dir que ara l'objectiu és el play off.

El Post | Jornada 36

El Post | Jornada 36

00:00:0000:06
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Girona

Osasuna es va ofegar molt aviat davant d'un Girona que semblava que jugava amb dos o tres jugadors més i que no existís el dolor. El tècnic, Pablo Machín, diu que han de ser ambiciosos i lluitar per la primera posició i espera que “després d’una gran victòria vingui una gran cagada”.

Això ho haurà d’evitar dissabte (16:00) al camp del Barça B, un equip que s’està jugant la permanència.

El Llagostera ha arribat als 50 punts després d’empatar a 2 al camp del Betis. Els llagosterencs es van avançar en el marcador i quan semblava que sucumbirien, Tito va empatar amb un golàs des de molt lluny.

L’entrenador, Lluís Carrillo, diu que els pròxims partits determinaran si acaben lluitant per l’ascens o no. El primer test el tenen contra un rival directe, el Numancia, que visitarà Palamós diumenge a les 16:00.

A segona B, l'Olot va derrotar el Lleida per 2-0 però encara no pot assaborir la permanència matemàtica perquè l'Eldense i el Cornellà no van fallar i continuen a 5 punts quan en queden 6 en disputa.

A Tercera, el derbi vintage entre Palamós i Figueres va acabar amb empat a 1 i el Peralada va perdre 1-2 a casa contra el Santfeliuenc. El Figueres, matemàticament, encara continua sent aspirant al play off d'ascens però a la pràctica, la situació és complicada.

L'Hoquei Lloret torna a ser equip d'Ok Lliga després de derrotar el Mieres per 4-1. El SHUM Maçanet també pot aconseguir l’ascens la pròxima jornada després de golejar l'Areces per 4-12. El Blanes va perdre 1-3 a casa contra el Caldes però ha aconseguit la permanència per la punxada del Burguillos.

I el Club Patinatge Olot ha tornat a guanyar el campionat d'Europa de grups de xou amb l'espectacle Survive.

Raül Muxach

Raül Muxach

En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir