Participació ciutadana com a socialitzador de la democràcia
La CUP aposta per obrir l’administració a la població i permetre la participació de la ciutadania a la pressa de decisions.

Diversos membres de la candidatura, amb Marta Llorenç, la número dos, al capdavant. / Cedida

Reus
La CUP aposta per la participació ciutadana de cara els propers 4 anys. Aquest dilluns han presentat un seguit de propostes per permetre que la població pugui dir-hi la seva.
D’entrada, proposen, un cop més, la renovació i modificació del Reglament Orgànic Municipal, el document que regeix com ha de funcionar, entre d’altres, el plenari. A més, demanen que s’actualitzi el Reglament de Participació, i que els plens es facin en hores en les que la gent pugui anar-hi i participar.
La CUP també proposa que la ciutadania tingui opció a escollir què s’ha de fer en els grans projectes de la ciutat, i que siguin els veïns de les zones afectades per adequacions o construcció de nous equipaments, els que tinguin la última paraula.
A més, també demanen que les Juntes de Govern Local es facin itinerants i que els veïns puguin preguntar directament als polítics de tot allò que els preocupa.




