Aparcar per 3€ al dia
CiU proposa que costi el mateix deixar el cotxe al pàrquing que a les zones blava o verda, és a dir, que hi hagi una tarifa única. També promet hores gratuïtes als autònoms o empresaris que tinguin un negoci a la ciutat.

El candidat de CiU és Albert Abelló. / Eva Hidalgo Parera

Tarragona
CiU proposa que aparcar a Tarragona costi tres euros al dia, un preu que s'aplicaria als pàrquings soterrats municipals i també a les zones blava i verda. Segons el seu candidat, Albert Abelló, "el desordre i el caos que hi ha actualment a l'hora de deixar el cotxe fa que moltes persones passin de llarg de la ciutat i vagin a comprar als municipis del voltant".
Els tarragonins, d’altra banda, tindrien la targeta TGNPàrquing, de manera que tots aquells autònoms o empresaris locals que tinguin un negoci o establiment puguin aparcar gratuïtament en determinades franges horàries.
Per tal de facilitar tota la informació, la federació nacionalista també proposa instal·lar panells amb les dades de les places que quedin lliures i la seva ubicació. Des del centre de control centralitzat al pàrquing Saavedra es gestionaria tot el flux d'entrades i sortides dels vehicles.

Eva Hidalgo
Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.




