Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Nou intent per ressuscitar el vol Girona-Madrid

L'empresa Flyinfiniti anuncia que iniciarà la nova ruta aèria a la capital espanyola des de l'aeroport Girona Costa Brava al mes de setembre amb una tarifa similiar a la de l'AVE

(ACN/Arxiu)

Girona

Nou intent per implantar un vol entre Girona i Madrid. L'empresa Flyinfiniti, amb seu a Girona i llicència a Eslovènia, té previst inaugurar la ruta el mes de setembre. Els seus responsables adverteixen que no demanen ajudes públiques i que el preu no serà de low cost.

En un primer moment, arrencaran amb una freqüència d'anada, a primera hora del matí i una de tornada a última hora del vespre però tenen intenció d'ampliar a 4 de seguida que sigui possible. El vol es farà amb un model Fokker a reacció amb capacitat per a 100 persones.

Gabriel Zarza, director general de Flyinfiniti, diu que no són una companyia low cost i que el preu no fluctuarà. Serà similar al que costa anar a Madrid amb AVE:

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Gabriel Zarza, director general de Fly Infinity

00:00:0000:06
Descargar

En aquests moments, tenen l'avió fent el manteniment i preveuen començar a foguejar la tripulació el mes de juliol amb vols charter per començar l'enllaç amb Madrid a partir del mes de setembre. Si el negoci funciona estudiaran volar a destinacions que també tenen demanda com Granada, Màlaga, Sevilla, Milà o París.

Asseguren que no volen cap ajuda pública perquè estan convençuts que, amb una bona gestió, el vol funcionarà, però no tanquen la porta a acords durant el Temps de Glors o amb el Girona FC si puja a Primera.

Raül Muxach

Raül Muxach

En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir