Tres-cents ferits aquesta revetlla de Sant Joan
A més, els mossos han detingut quasi un 50 per cent menys d'arrestats que l'any passat

Protecció Civil preveu una revetlla amb més pirotècnia per la sortida de la crisi / ARXIU / Bosch, Oriol (ACN)

Barcelona
Hi ha hagut més de 300 ferits per petards o fogueres, lesions oculars o amputacions, més de la meitat menors d'edat.
Aquesta nit, els metges han hagut d'atendre 307 persones per cremades i lesions als ulls. 91 tenen menys d'11 anys i 80 entre 11 i 17 anys. Aquest és el balanç sanitari.
A les carreteres, dues persones han mort: un noi de 18 anys en un xoc frontal amb un camió ahir al vespre a Calonge de Segarra i un home de 60 anys que feia motocròs en una pista forestal a Garrigoles.
A més, els Bombers han fet un miler de serveis per incendis de vegetació, els més importants a Cervelló, Santa Cristina d'Aro i Montcada.
A Terrassa una dona de 53 anys ha mort en un incendi a casa seva. Onze persones més han quedat ferides, la majoria per inhalació de fum però dos bombers també han hagut de ser atesos.
Durant la revetlla, els mossos han detingut en total quaranta-cinc persones, tretze relacionades directament amb la revetlla. Són quasi un 50 per cent menys d'arrestats que l'any passat. A les carreteres es preveu una tarda molt complicat amb el retorn de més de 400 mil vehicles a l'àrea metropolitana de Barcelona.
Segons ha pogut saber SER Catalunya, un total de 197 persones van donar positiu en controls d'alcoholèmia i 16 en controls de drogues.




