Els nous enllaços de l'N-II a Tordera, al juliol
Els nous enllaços de l'N-II a l'extrem sud del tram gironí de la carretera començaran a fer-se al juliol. La ministra, Ana Pastor, ha respost així a les crítiques del grup de Convergència, que li ha recordat que hi ha 55 kms de via sense desdoblar.

Tram d'N-II en obres / Xavier Pi (ACN)

Girona
La ministra de Fomento ha anunciat que aquest mes de juliol començaran les obres als dos enllaços nous de l'N-II a Tordera. Van ser adjudicats per més de 5 milions d'euros amb un termini d'execució de quasi dos anys. Ana Pastor responia així a les crítiques de Convergència, que assegura que hi ha 55 quilòmetres de Nacional 2 sense desdoblar.
El diputat convergent Carles Pàramo va acusar ahir Pastor de parlar molt però no fer res:
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Carles Pàramo, diputat Convergència
La ministra de Fomento va recordar al Congrés que l'Estat ha invertit 100 milions d'euros a l'N-II al seu pas per les comarques de Girona durant aquesta legislatura. I va anunciar més obres:
Pastor va dir que entre Maçanet de la Selva i Girona tots els trams de l'N-II es troben actualment en servei o en execució i que en el tram Medinyà-Orriols, una de les obres prioritàries, les obres de duplicació de la carretera ja han començat.




