Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Adaptar-se al turista discapacitat

MIFAS ha criticat que pocs establiments turístics de les comarques de Girona estan adpatats per acollir visitants que pateixen alguna discapacitat física.

Producte turístic per a discapacitats / Mar Martí (ACN/Arxiu)

Producte turístic per a discapacitats

Girona

MIFAS critica que la majoria d'hotels gironins segueixen sense estar adaptats i això frena que turistes amb alguna discapacitat física vinguin a estiuejar a la Costa Brava. L'entitat veu amb bons ulls la idea del Patronat de Turisme de crear un paquet turístic per a minusvàlids perquè servirà per "posar les piles" als empresaris hotelers.

"Posar les piles" per fer obres i adaptar els seus hotels a persones amb alguna discapacitat física. És el que ha dit el president del grup MIFAS (Minusvàlids Físics Associats), Albert Carbonell, i critica que s'hagi avançat tan poc en el tema de l'accessibilitat en aquets establiments.

Per millorar-ho, estan en converses amb el Patronat de Turisme de Girona que vol crear una oferta turística concreta per a persones amb mobilitat reduïda i que també ha de servir per atraure turistes que ara marxen a estiujear a altres llocs on no troben barreres. El president de MIFAS confia en aquesta proposta per fer reaccionar al sector privat:

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Albert Carbonell, president MIFAS

00:00:0000:06
Descargar

Les barreres les troben en molts racons dels hotels, però sobretot, per entrar a banyar-se a les piscines. Carbonell recorda que "són poquíssims" els hotels que tenen grua per a discapacitats.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir