Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Més tècnics d'integració social a les escoles

El curs vinent, la Generalitat contractarà 18 professionals de l'àmbit social que ajudaran els mestres a mediar en conflictes als centres.

Nens anant a escola / Nerea Guisasola (ACN/Arxiu)

Nens anant a escola

Girona

Ensenyament reforçarà les plantilles d'escoles i instituts amb tècnics d'integració social el pròxim curs. Seran 18 nous tècnics que aniran als centres més problemàtics de les comarques de Girona, com el Pous i Pagès de Figueres.

Fins ara, només 7 escoles i instituts gironins tenien aquesta figura i a partir de setembre s'amplia a 18 centres més. Recents tensions i problemes en escoles, com al Pous i Pagès de Figueres, on un pare d'una alumna va agredir el director, han fet repensar a Ensenyament i ampliaran la plantilla de tècnics d'integració social que estava congelada des de 2008.

La missió d'aquests professionals és ajudar a professors i mestres, resolent els conflictes a les aules, fent d'enllaç amb les famílies dels alumnes més problemàtics i també treballant per evitar l'absentisme escolar. Albert Bayot, director d'Ensenyament a Girona, diu que seran una molt bona ajuda:

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Albert Bayot, director Ensenyament

00:00:0000:06
Descargar

El curs vinent, Ensenyament també reforçarà les plantilles de professors, amb tècnics d'educació infantil. N'hi haurà en set escoles més i ajudaran als mestres d'infantil a fer l'adaptació dels nous alumnes que comencen.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir