Sopa de Cabra tanca la gira a Cambrils
L'històric grup de rock català ha fet tres concerts aquest estiu abans d'editar el seu nou disc, que veurà la llum a finals d'any.

Tarragona
Cambrils és l’escenari que ha triat Sopa de Cabra per tancar la seva gira de tres concerts. El grup torna a pujar dalt dels escenaris i espera quedar-se a la primera fila del món musical durant temps. Aquest estiu han volgut notar l’escalf de públic i prendre el pols en primera persona, tot i que en paral·lel estan treballant en un nou disc que veurà la llum al novembre. De fet, durant el directe es podran escoltar en primícia tres cançons que formaran part d’aquest treball, després de 15 anys sense fer cap enregistrament.

Sopa de Cabra als estudis de SER Tarragona. / Eva Hidalgo

Sopa de Cabra als estudis de SER Tarragona. / Eva Hidalgo
Sopa no vol viure del passat, sinó créixer i evolucionar. Ho defineixen com “un nou començament” i eviten fer plans de futur, ja que tal i com han explicat als micròfons de la SER, “res és previsible”.
El concert serà aquest divendres a les deu del vespre en el marc del Festival Internacional de Música de Cambrils.

Eva Hidalgo
Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.




