Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
TARRAGONA

Front comú de les cambres de comerç per reclamar millores en infraestructures

L'ens cameral tarragoní lidera l'elaboració d'un manifest que es presentarà properament al Ministeri de Foment.

Tram de l'A-27. / ACN

Tram de l'A-27.

Tarragona

La Cambra de Comerç de Tarragona reclama per enèsima vegada millores en les infraestructures de la demarcació. Ara està elaborant un manifest que s'entregarà en les properes setmanes al Ministeri de Foment i que compta amb el suport de la resta de cambres de Catalunya.

La llista d'obres pendents és molt llarga, i algunes d'elles són imprescindibles per l'exportació i per obtenir una bona connectivitat pel transport. Ara bé, tot i ser necessàries i rebre pressupost, s'han anat eternitzant. Alguns exemples són el corredor del Mediterrani o l'A-27. Andreu Suriol, president de la Cambra tarragonina, creu que el fet d’estar en període pre-electoral influeix negativament, ja que els projectes passen a un segon terme: “només li reclamem a la ministra que ens escolti, tampoc és tan difícil”, etziba.

De consens

Està previst que representants dels principals sectors productius i els diputats territorials al Congrés també es posicionin a favor d'aquest document, que s’ha elaborat conjuntament amb el Port i els agents turístics i econòmics del territori.

Fer pinya

Des de la Generalitat el delegat del Govern, Joaquim Nin, creu que polítics, empresaris i societat civil haurien de fer un lobby territorial “per plantar-se i dir prou”.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir