Dos morts en un accident d'avioneta a Toses
L'avioneta, que havia sortit des de Mernorca amb dos aparells més, ha caigut cap a les sis de la tarda per causes que s'investiguen i s'ha incendiat. L'accident ha passat a una zona de difícil accés del Pla d'Anyella, a Toses
Toses
Les víctimes són dues persones alemanyes, els dos únics ocupants de l'aparell, que formaven part d'un grup de tres avionetes que havien sortit des de Menorca a primera hora de la tarda d'aquest dimarts i tenien previst aterrar a l'aeròdrom de la Cerdanya, a Alp.
Les víctimes volaven en un avioneta Piper Cherokee amb quatre places, però només hi anaven dues persones.

A

A
Els pilots de les altres dues avionetes han vist com l'aparell accidentat perdia alçada quan sobrevolaven La Molina, s'ha estavellat i incendiat. Els altres pilots han avisat per ràdio els serveis d'emergència, cap a les 18:12h, i després, han aterrat a l'aeròdrom d'Alp.
El sinistre ha passat a una zona muntanyosa del Pla d'Anyella, a Toses. Ha provocat un petit incendi que els Bombers han extingit ràpidament amb helicòpter, ja que es tracta una zona de difícil accés.
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per esbrinar les causes de l'accident.
Amb aquests, ja són quatre les persones que han perdut la vida aquest estiu en accidents aeris a les comarques de Girona. El 3 d'agost dos mallorquins van morir en un accident d'utralleuger a Viladamat, a l'Alt Empordà.




