Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

'Una expo més': les desigualtats socials en primera persona

El CaixaForum Girona acull fins el mes de gener una mostra amb vuit col·leccions d'obres fetes per indigents, presos i discapacitats intel·lectuals que expliquen les desigualtats i problemàtiques socials a través dels seus treballs

Retrats fets per presos del Centre Penitenciari de Joves de Barcelona i el fotògraf Pau Coll / PBR

Retrats fets per presos del Centre Penitenciari de Joves de Barcelona i el fotògraf Pau Coll

Girona

Són fotografies, dibuixos, còmics, cartells i també una pel·lícula i qui en són els autors no se sap fins arribar al final del recorregut.

En total, s'exposen al CaixaForum vuit iniciatives que han liderat artistes que s'han posat a disposició de col·lectius vulnerables. Per tant, són persones amb risc d'exclusió com presos, discapacitats intel·lectuals i sense sostre de Catalunya i de la resta de l'Estat, els que han acabat dissenyant aquestes obres on hi expressen les seves emocions.

Una de les obres és el cartell d'en Rogerio, ell va arribar de Portugal fa cinc anys, viu a Lleida, i ha pintat un ratpenat de cap per avall i somrient acompanyat d'aquesta frase: "Aunque la vida te ponga del revés, sonríe otra vez":

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Rogerio - artista

00:00:0000:06
Descargar

Tots els projectes d' 'Una expo més' són propostes que es van presentar a la convocatòria d'ajuts Art per la Millora Social que l'Obra Social ''la Caixa'' va engegar l'any 2008.

La mostra es pot veure al CaixaForum Girona  fins el 17 de gener.


 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir