Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Troben mortes les dues angleses engolides pel mar a Lloret

Els equips de rescat han recuperat els cadàvers de les dues dones que, de matinada, es van llençar a l'aigua tot i el fort temporal. Formaven part d'un grup de 5 dones que estaven de vacances a Lloret. Tot apunta que anaven borratxes.

Avui l'aigua encara està molt moguda. / ACN

Avui l'aigua encara està molt moguda.

Girona

L'helicòpter que des de primera hora del matí sobrevolava la costa entre Lloret i Blanes ha localitzat els dos cossos surant al mar, a una milla i mitja de la costa, passada la platja de Santa Cristina i arribant gairebé al port de Blanes. Han alertat la barca de Salvament Marítim que feia la recerca per mar per poder rescatar els dos cadàvers.

Les dues dones es van llençar a l'aigua cap a les 4 de la matinada. Estaven a la platja amb tres amigues. Totes estaven passant uns dies de vacances a lloret. Quan el vigilant del xiringuito va veure que s'anaven a banyar, les va avisar del perill però no li van fer cas. Alguns testimonis han explicatr que anaven borratxes. Es van llençar al mar i no en van poder sortir.

Durant tot el matí s'ha fet la recerca per terra, mar i aire fins que les han localitzat cap a quarts d'una.

El temporal de Llevant encara continua avui a Lloret i a la platja (avui com ahir) oneja la bandera vermella que prohibeix el bany. També s'ha prohibit l'accés als camins de ronda.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir