Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Mostra gastronòmica d'Ordino comptarà amb dinou establiments

L'aforament estarà limitat a 300 comensals

Una de les darreres edicions de la Mostra gastronòmica d'Ordino. Enguany hi haurà 19 establiments i es limitarà l'aforament a 300 comensal.s

Una de les darreres edicions de la Mostra gastronòmica d'Ordino. Enguany hi haurà 19 establiments i es limitarà l'aforament a 300 comensal.s / Arxiu (ANA)

Una de les darreres edicions de la Mostra gastronòmica d'Ordino. Enguany hi haurà 19 establiments i es limitarà l'aforament a 300 comensal.s

Andorra la Vella

La 24a Mostra Gastronòmica d'Andorra tindrà lloc el diumenge 15 de novembre a l’Andorra Congrés Centre d'Ordino. Enguany, la trobada comptarà amb la presència de dinou establiments del Principat, dos més que en l'edició passada. El format del certamen es manté igual que l’edició anterior, que ja va comptar amb novetats com la música en viu durant la jornada. L’aforament s’ha limitat a 300 comensals, igual que l’any passat, per poder oferir un millor servei.

La cita gastronòmica, que comptarà amb dos establiments més que l'any passat, és una oportunitat per presentar les novetats, ja que és un "aparador per als restauradors i establiments tant per a la gent del país com pels turistes", ha exposat aquest dilluns el conseller de Turisme, Bartumeu Gabriel.

Els més curiosos podran degustar plats com el crep de peus de porc i ceps, la cua de bou amb mango o la crema de carxofa amb bolets i trufa. Per tal d’oferir un bon servei, es limita la venda a 300 tiquets, "així els restauradors poden mostrar i explicar millor els seus plats", ha afegit Bartumeu.

Tal com ja es va establir l'any passat, es manté el canvi de dates del certamen, traslladant-lo al mes de novembre per tal de no coincidir amb cap altre esdeveniment gastronòmic del país.

Les entrades es poden comprar a partir d’aquest dilluns a l’Oficina de Turisme d’Ordino i el preu dels tiquets anticipats serà de 32 euros o bé 38 euros el mateix dia. El preu de l’entrada dels infants, d’entre 4 i 12 anys, serà de 20 euros.

El certamen comptarà amb la presència de 34 alumnes i professors de la formació d'hoteleria que imparteix el Lycée Comptes de Foix, que s’encarregaran d’oferir servei a tots els assistents.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir