El Reus Deportiu empata a Badalona i segueix líder
Els de Natxo González van poder salvar un punt gràcies a un gol de Colorado de penal a la segona meitat. Amb l’empat a 1 definitiu, el conjunt roig-i-negre segueix líder de Segona B.

Alex Colorado disputa una pilota amb un rival. / CF Reus Deportiu

Reus
El Reus Deportiu va poder esgarrapar un punt en el seu desplaçament a Badalona ahir diumenge al migdia. Tot i que els reusencs van tenir les millors ocasions per endur-se el partit, el porter local Morales va convertir-se en peça clau per evitar les nombroses ocasions del conjunt del Baix Camp. Edgar Hernández amb un llançament de falta, una rematada de cap i un xut creuat, va tenir les més clares per al Reus. Tot i això, seria el Badalona qui als 19 minuts de partit aprofitava una de les poques arribades a l’àrea per fer el primer gol, quan Akrong recollia un refús a la sortida d’un córner per inaugurar el marcador.
La segona meitat va ser calcada als primers 45 minuts, amb domini clar dels homes de Natxo González i amb diferents arribades per poder empatar. No obstant, el gol arribaria als 8 minuts de la represa en un penal comés per Fran Carbia que Alex Colorado s’encarregava de transformar amb l’empat a 1.
Tot i l’empat, el Reus Deportiu segueix líder de Segona Divisió B gràcies a l’empat de Vila-real B i Espanyol B. Ara els de Natxo González ja pensen en preparar el proper partit contra el Sabadell el proper diumenge.
Empat de la Pobla de Mafumet contra l’Espanyol B.
En un partit disputat en una intensa boira, l’Espanyol B es va avançar als 26 minuts de partit a la sortida d’un córner que va rematar a gol Dalmau. Tot i la bona imatge de La Pobla, el gol no va arribar fins a falta de cinc minuts per al final quan Stephane Emaná aconseguia empatar el partit a l’aprofitar una centrada des de la banda Esquerra. El punt però és important per als de Martín Posse perquè els permet sortir de la zona de descens directe.




