Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

30 metres de franja de protecció antiincendis

Girona ha aprovat el pla que delimita quines cases del nucli urbà han de tenir una franja de protecció antiincendis, que serà de 30 metres. El 45% del terme és massa forestal. L'Ajuntament vol començar a fer franges a la zona de les Pedreres, que es va cremar a principis d'estiu.

L'últim incendi a la zona de les Pedreres va ser a principis d'estiu. / ACN

L'últim incendi a la zona de les Pedreres va ser a principis d'estiu.

Girona

La llei obliga a què totes les construccions que estan a menys de 500 metres d'una zona boscosa tinguin una franja de protecció de 25 metres neta de vegetació al seu voltant però l'Ajuntament ha decidit que sigui de 30 per curar-se en salut, com explica el regidor de sostenibilitat i portaveu de CiU, Carles Ribas.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Carles Ribas, portaveu de CiU

00:00:0000:06
Descargar

Especialment delicada és la zona de les Pedreres, que va patir un incendi a principis d'estiu. Serà prioritària perquè té diverses cases aixecades en terrenys públics.

L'Ajuntament impulsarà un pla d'ocupació perquè siguin els propis veïns d'aquesta zona els que facin aquestes franges. Una empresa privada s'encarregarà de la neteja dels camins d'accés perquè els bombers no trobin obstacles si hi torna a haver necessitat d'actuar.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir