Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
SOCIETAT

Joan Llort és el nou secretari general de la UGT al Camp de Tarragona

La seva candidatura -la única que es presentava- ha rebut el 80% dels vots dels afiliats. Substitueix a Jordi Salvador, qui ha deixat el càrrec per fer el salt a la política.

Joan Llort. / ACN

Joan Llort.

Tarragona

El montblanquí Joan Llort és el nou secretari general de la UGT al Camp de Tarragona. Ha rebut del comitè territorial del sindicat. La seva proposta era l'única que es presentava i, almenys, ocuparà el càrrec fins al congrés on s'haurà de renovar tota l'executiva, al 2016. Uns vuit o nou mesos en què, acompanyat de l'executiva que hi havia fins ara –de la qual era membre–, se centrarà, ha dit, en "estar al costat dels treballadors, els afiliats i els delegats" i en reduir estructura orgànica de l'organització per "estar més a l'empresa".

Salvador fa el salt

Llort, afiliat a la UGT des del 1991, agafa el relleu de Jordi Salvador, que va dimitir del seu càrrec per encapçalar la llista d'ERC de la circumscripció de Tarragona de cara a les eleccions generals del 20-D.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir