Palamós diu que ser port Schenguen beneficiarà a hotels i restaurants
Palamós creu que els hotels i els restaurants de la població seran els grans beneficiats quan el port sigui porta d'entrada i sortida a l'espai Schenguen. Les obres per adaptar les instal·lacions han de començar en els pròxims mesos.

Dos creuers al port de Palamós. / Generalitat de Catalunya

Girona
Palamós ha tancat la millor campanya de creuers de la història amb gairebé 41.000 passatgers però la de l'any vinent ha de ser millor, diu la Generalitat, perquè Palamós ja estarà preparat per ser porta d'entrada i sortida a l'espai Schenguen, cosa que vol dir que podran sortir creuers des de Palamós i també acabar-hi ruta. I això, diu l'alcalde, Lluís Puig, beneficia els hotels i els restaurants.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Lluís Puig, alcalde de Palamós
Puig diu que estan intentant canviar els hàbits del comerç local perquè, quan hi hagi creuers, no tanquin al migdia. Diu que encara són pocs els que s'hi avenen però els que ho fan, n'estan contents.
Es calcula que el 75% dels passatgers que atraquen a Palamós es queden a la població a passar el dia.




