Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

21 sancions a terrasses de Girona ciutat

Girona ha multat el mateix nombre de terrasses que en tot el 2014. Han augmentat les sancions lleus, han baixat les greus i l'Ajuntament diu que porten dos anys seguits baixant a la meitat les queixes per sorolls que reben dels veïns. En alguns punts del Barri Vell el soroll s'ha reduït en 20 decibels

Girona

El 2014 es van posar 16 sancions lleus i 5 de greus i en 11 mesos de 2015 s'han posat el mateix nombre de sancions però n'hi ha hagut 18 de lleus i només 3 de greus per superar l'hora de tancament permesa, permetre el consum de begudes alcohòliques al carrer fora de la terrassa o per contaminació acústica.

La tinent d'alcalde d'Activitats, Marta Madrenas, diu que a final d'any se superarà la xifra de l'any passat perquè els controls són més estrictes. Amb tot, diu que els establiments també han pres consciència:

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Marta Madrenas

00:00:0000:06
Descargar

Les sancions greus poden oscil·lar entre els 150 i els 600 euros.

Madrenas diu que porten dos anys seguits reduint a la meitat el nombre de trucades de veïns per excés de soroll i que un estudi encarregat per l'Ajuntament revela que, en alguns punts del barri vell, les medicions surten 20 decibels més baixes que dos anys enrera.

Raül Muxach

Raül Muxach

En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir