Prevenir i curar
Aquest dissabte el Centre Cívic del Carme de Reus acull unes Jornades Solidaries sobre Fisioteràpia

Sessió de Fisioteràpia / ACN (ACN)

“La Fisioteràpia no és només un massatge, és una eina més que tenim els professionals”. Eva Hernando, coordinadora de la secció territorial del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya. Una declaració d’intencions i aclariment de conceptes que ens serveix per obrir l’entrevista a Hernando amb motiu de la I Jornada Solidària que s’organitza al Centre Cívic del Carme de Reus. Els diners que es recaptin amb les sessions aniran a parar al Banc d’Aliment de Reus.
“El que pretenem amb aquests tallers és donar a conèixer els diferents àmbits del fisioterapeuta i la fisioteràpia”. Una disciplina que pot ajudar no només a tractar sinó que també en prevenir i en aquest aspecte és en el que Hernado posa l’èmfasi.

Eva Hernando / Jordi Cartañá

Eva Hernando / Jordi Cartañá
Es per això que per prevenir, curar i, sobretot anar més enllà del “massatge” que la jornada té un programa de tallers que tan s’acosten a la fisioteràpia per a nens, com a la incontinència urinària, tècniques de relaxació i de reconeixement i coneixement del nostre propi cos... Un devessall de propostes que si hi voleu participar encara sou a temps d’enviar un mail a professional@fisioterapeutes.cat




