Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
POLÍTICA

La Junta Electoral obre un expedient contra Vila, Nin i Pellicer

El conseller de Territori i Sostenibilitat en funcions, el delegat del Govern a Tarragona i l'alcalde de Reus i candidat de Democràcia i Llibertat al Senat van fer una visita d'obres en plena campanya electoral. Es considera que tenia caràcter d'inauguració, i per tant infringiria la llei.

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, l'alcalde de Reus, Carles Pellicer, i el delegat del Govern al Camp de Tarragona, Joaquim Nin, durant la visita a les obres de reforma de la travessera de la TV-3141. / ACN

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, l'alcalde de Reus, Carles Pellicer, i el delegat del Govern al Camp de Tarragona, Joaquim Nin, durant la visita a les obres de reforma de la travessera de la TV-3141.

Reus

La Junta Electoral ha obert un expedient sancionador contra el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila; l’alcalde de Reus i candidat territorial al Senat per Democràcia i Llibertat, Carles Pellicer; i el delegat del Govern al Camp de Tarragona, Joaquim Nin, per haver fet una visita d’obres el dia 14, en plena campanya electoral, al tram de la carretera TV-3141. Es considera que tenia caràcter inaugural.

Queixes de dos partits

El PSC i Ciutadans van presentar diverses denúncies a la Junta entre el dia 15 i el 17 per aquesta compareixença a la via que connecta el Santuari de Misericòrdia amb la rotonda de la T-11 en període de cartells i mítings de cara a la cita a les urnes. Això podria constituir una infracció del que es preveu a l’article 50 de la Llei Orgànica 5/1985, reguladora del Règim Electoral General. Ara, Vila, Nin i Pellicer tenen 15 dies per presentar al·legacions. 

Valoració dels socialistes

El president de la Federació del PSC a Tarragona i coordinador de la campanya de la formació, Xavier Sabaté, ha considerat que la visita de Vila va estar “fora de lloc” : “fa temps que es van elaborar unes normes estrictes sobre com actuar en campanya electoral”.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir