Roben remolcs de camió i venen la càrrega des de Tàrrega

Imatge de part de la mercaderia que havien sostret el grup / MOSSOS D'ESQUADRA

Tàrrega
Desmantellada una banda que es dedicava a robar remolcs de camions per diversos punts de Catalunya i Aragó, després venia la càrrega robada des d'una nau industrial de Tàrrega, on la guardava.
Hi ha 7 detinguts, tots de nacionalitat espanyola i de l'àrea de Barcelona. Els Mossos d'Esquadra els acusen de robar vuit remolcs en diverses localitats del Vallès, Osona i també a Fraga, a Osca. Buscaven camions estacionats que tinguessin una càrrega amb un elevat valor econòmic, principalment coure, plàstic o electrodomèstics.
Gràcies als seus coneixements mecànics, separaven el remolc i l'enganxaven a la seva tractora i el portaven al magatzem de Tàrrega, des d'on venien la mercaderia robada. La policia ha pogut recuperar els vuit remolcs sostrets. Mentre, els detinguts han quedat en llibertat amb càrrecs.
Els detinguts, la majoria dels quals acumula una gran quantitat d’antecedents per fets similars i que formen part d’un clan familiar, han quedat en llibertat amb càrrecs després de declarar davant el jutge.




