Santi Vila lamenta no haver fet funcionar millor rodalies
El nou conseller de Cultura diu que a la seva nova cartera encara li queden un o dos anys d'estretor pressupostaria. En una entrevista a Ràdio Girona, Santi Vila, també ha demanat perdó perquè, com a conseller de Territori, no ha pogut resoldre el greu problema de les rodalies ferroviàries.

Santi Vila en una entrevista a Ràdio Girona. / Ràdio Girona

Girona
Santi Vila avui ha cessat com a conseller de Territori i Sostenibilitat i s'ha convertit en el nou titular de Cultura. En una entrevista a Hora Girona de Ràdio Girona, ha explicat que ja l'han advertit que durant un o dos anys, la seva conselleria continuarà molt limitada econòmicament.
Vila ha explicat que després de molts anys construint infrastructures, ara és el moment d'invertir en iniciatives culturals i contribuir a crear una onada modernitzadora del país.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Entrevista Santi Vila, conseller de cultura de la Generalitat de Catalunya
Pel que fa a la cartera que abandona, ha demanat perdó per unes rodalies que continuen sense funcionar. En canvi s'ha mostrat molt satisfet d'haver fet caure radicalment els accidents la Nacional 2 enviant els camions cap a l'autopista.




