Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Nàstic de Tarragona

El repte de jugar contra el líder

El Nàstic juga demà a les 17h a Mendizorroza contra l’Alavés, líder de la Liga Adelante.

El jugadors del Nàstic celebren el gol de l'empat contra el Lugo. / Gimnàstic de Tarragona

El jugadors del Nàstic celebren el gol de l'empat contra el Lugo.

Tarragona

Ha estat una setmana on s’ha parlat més de les entrades i sortides de jugadors durant el mercat de fitxatges que no pas del transcendental partit d’aquesta jornada. El mateix Vicente Moreno en roda de premsa assegurava que no li agrada aquest període. “No m’agrada massa. Estic esperant que es tanqui aviat i ens puguem centrar amb el dia a dia”.

Tot i això, amb noms propis sobre la taula com les més que probables sortides de Rocha, i la de jugadors com Rayco, Gal Arael, Moussa i Tomeu, a la que s'hi suma l’enigmàtica renovació de Jordi Calavera, el Nàstic té un partit molt complicat per endavant. Els granes visiten Vitòria per medir-se contra un Alavés que és líder en solitari de la Liga Adelante amb 39 punts.

A part dels lesionats Marcos i Alex López, Vicente Moreno tindrà la única baixa de Iago Bouzón després que el defensa gallec veiés la cinquena targeta groga en el partit de la setmana passada contra el Lugo. En canvi, el tècnic grana recupera a Jean Luc després de complir cicle. També podrà comptar amb els darrers fitxatges: Muñiz, Ondoa i Abu que entren en la convocatòria. Qui en queda fora és Jordi Calavera i també el darrer fitxatge, Aníbal Zurdo. Tot i que ahir divendres es va fer oficial la seva incorporació, Vicente Moreno l’ha deixat fora de l’expedició que viatja aquesta tarda cap a Vitòria. La llista de convocats és la següent: Reina, Ondoa, Xisco Campos, Gerard Valentín, Xavi Molina, Manolo Martínez, Pablo Marí, Mossa, Rocha, Aburjania, Sergio Tejera, Muñiz, Ferran Giner, Cristian Lobato, Achille Emaná, Jean Luc, Palanca José Naranjo i Stephane Emaná.


Toquero és dubte

Una de les referencies en atac de l’Alavés, Gaizka Toquero, va lesionar-se en el partit de la setmana passada. Tot i que semblava descartat per al partit de demà contra el Nàstic a causa d'una microrotura, el jugador basc s’ha entrenat en total normalitat en l’entrenament d’aquest mateix matí i podria participar en el partit de demà, tot i que serà dubte fins a darrera hora. El vitorians recuperen a Manu García després de complir sanció. L’equip entrenat per Pepe Bordalás només ha perdut un partit a Mendizorroza i espera seguir amb aquesta dinàmica que li serveixi per mantenir el lideratge de la Segona Divisió.

El partit, demà diumenge a les 17h a l’Estadi Mendizorroza de Vitòria. L’àrbitre Daniel Ocón Arráiz del col·legi de La Rioja, serà l’encarregat de xiular l’encontre.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir