Vila no descarta demanar un crèdit per pagar les nòmines del Comú
La decisió no està presa i s'acabarà de decidir abans de la sessió del comú de divendres

J.D. (ANA)

Andorra la Vella
El cònsol major de Sant Julià de Lòria, Josep Vila, diu que possiblement hagin de demanar un crèdit per pagar els salaris del Comú.
Ha reiterat que la situació financera de la corporació és complicada i que hauran de fer esforços per pagar les nòmines. Serà en la sessió de consell de Comú d'aquest divendres quan s'acabarà de prendre la decisió.
Membres de l’oposició, per la seva banda, han rebut amb escepticisme la proposta, però s’esperaran a tenir més informació abans de discutir la possible decisió.
D’altra banda, després de la polèmica sobre els sous dels comuns suscitada a partir de la decisió del consolat d’Encamp de apujar-se el sou, Vila ha assegurat que en cap moment se li ha passat pel cap augmentar o rebaixar el salari de ningú.




