Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Música
NUEVO DISCO

Pau Alabajos nos presenta L’amor i la ferocitat

L’amor i la ferocitat es publicarà en plataformes digitals el 2 de febrer i estarà a les botigues a mitjan febrer

undefined

Valencia

L’amor i la ferocitat és el títol del sisé disc de Pau Alabajos. Es tracta d’un projecte arriscadíssim i molt personal, que suposa un abans i un després en la seua discografia. Enregistrat en els estudis Alex The Great de Nashville (Tennessee) amb el productor nordamericà Brad Jones, aquest CD constitueix una col·lecció de cançons viscerals, escrites des del ventre, amb el cor a la gola.

L’amor i la ferocitat és un àlbum gravat en directe, sense claqueta, amb tota la cruesa analògica dels amplificadors de vàlvules i la veu despullada, sense filtres ni maquillatge de postproducció. En aquesta nova aventura, els seus temes guanyen ritme i contundència i l’electricitat pren veritable protagonisme: els arranjaments pràcticament cinematogràfics, pensats com una mena de banda sonora per a una pel·lícula inèdita, es posen al servei d’unes lletres brutalment honestes, terriblement sinceres, una literatura autobiogràfica i esmoladíssima marca de la casa.

El CD és una polaroid que immortalitza un intens viatge València-Nashville d’anada i tornada, dotze cançons a cos descobert, sense escut ni cuirassa.

Amadeo Salvador

Editor de Hoy por Hoy Locos por Valencia

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir